RODO

 

Od 25 maja 2018 roku będzie stosowane Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

Wypełniając wynikający z Rozporządzenia obowiązek przekazujemy poniższe informacje:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest IT admin Sp. z o.o. z siedzibą al. Politechniki 4, 93-590 Łódź.

Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres kontakt@it-admin.pl

  1. Powierzone dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
  • świadczenia usług w ramach zawieranych umów i zleceń;
  • sprzedaż produktów i usług oferowanych przez spółkę;
  • prowadzenie działań marketingowych podejmowanych przez spółkę samodzielnie lub we współpracy z innymi podmiotami;
  • dochodzenie roszczeń;
  • archiwizacja;
  • prowadzenie działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa;
  • wypełnianie obowiązku prawnego ciążącego na spółce.
  1. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych będzie:
  • udzielona zgoda;
  • konieczność wykonania umowy lub podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy;
  • konieczność wykonania działań w ramach jednorazowych prac zleconych;
  • konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
  • konieczność wynikająca z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, takich jak udzielanie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.
  1. Państwa dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
  • Innym podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi usługami wykonywanymi na rzecz klientów spółki, na podstawie zawartej z Administratorem umowy powierzenia.
  • firmom kurierskim i pocztowym, które będą dostarczać do Państwa przesyłki;
  • kancelariom prawnym, którym spółka zleciła np. prowadzenie postępowania;
  • podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
  1. Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu, w jakim dane są przetwarzane. Okres przechowywania jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
  • przepisy prawa, które mogą obligować Administratora do przetwarzania danych przez określony czas (np. ustawa o rachunkowości);
  • okres przez jaki są świadczone usługi;
  • okres, który jest niezbędny do obrony interesów Administratora;
  • okres na jaki została udzielona zgoda.
  1. Ponadto informujemy, że mają Państwo prawo do:
  • żądania dostępu do dotyczących Państwa danych osobowych w celu sprostowania danych,
  • żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
  • usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych,
  • przeniesienia Państwa danych osobowych.

Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych prosimy kierować na adres kontakt@it-admin.pl z dopiskiem „Dane osobowe”.