Moduły systemu

Moduły systemu

W rodzinie Sage Symfonia znajdziemy moduły odpowiednio dopasowane do potrzeb klientów. Podzielone są na obszary tematyczne.

 

Mała Księgowość Start

Program przeznaczony jest dla firm prowadzących uproszczoną księgowość. Wspomaga ewidencję i obsługę rozliczeń podatkowych oraz rozliczeń z ZUS. Ułatwia analizę dochodowości podejmowanych działań gospodarczych. Zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami przy wymianie zleceń płatności i odbieraniu wyciągów. W wersji z dodatkiem Płace umożliwia obsługę podstawowych zagadnień kadrowo-płacowych.

Finanse i Księgowość

Sage Symfonia Finanse i Księgowość wspomaga prowadzenie pełnej księgowości w firmie. Z Symfonią Finanse i Księgowość zrealizujesz wszystkie zasadnicze operacje księgowe. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz zapewnioną integrację procesów biznesowych w zakresie księgowania e-faktur i ich wymiany z kontrahentami.

Finanse i Księgowość ERP

Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość jest modułem obsługującym pełną księgowość przedsiębiorstw, które są zobowiązane do prowadzenia ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont. Twojej firmie zapewni efektywne zarządzanie finansami przedsiębiorstwa, niezależnie od rodzaju prowadzonej działalności. Tobie da możliwość śledzenia kondycji finansowej firmy i natychmiastowego reagowania na zmiany.

 

Wybierając Sage Symfonia ERP Finanse i Księgowość:

  • minimalizujesz ryzyko popełnienia błędów i usystematyzujesz powtarzalne, czasochłonne czynności, dzięki jednej, centralnej bazie danych dla całego systemu,
  • dane do systemu wprowadzasz tylko raz,
  • elastycznie dostosujesz system do specyficznych potrzeb i procesów Twojej firmy oraz podniesiesz komfort pracy jego użytkowników,
  • zyskujesz wygodne narzędzie do grupowego rozliczania płatności – sam decydujesz, kiedy i ile osób otrzyma przelew,
  • wzmocnisz kontrolę nad rentownością podjętych działań, analizując dokumenty gromadzone pod konkretnym projektem lub kontraktem.

Środki Trwałe

Sage Symfonia Środki Trwałe wspomaga ewidencjonowanie, aktualizację, inwentaryzację i umarzanie środków trwałych, niskocennych składników majątku oraz wartości niematerialnych i prawnych. Prowadzi ewidencję miejsc użytkowania środków trwałych i ich części składowych.

Środki Trwałe ERP

Sage Symfonia ERP Środki Trwałe jest modułem, który zwiększy efektywność zarządzania majątkiem Twojej firmy. Liczne raporty, ewidencja centrów kosztów czy historia środka trwałego dostarczą Ci cennych informacji zarządczych i zmniejszą ryzyko popełnienia błędów. W ERP Środki Trwałe raty leasingowe są automatycznie dzielone na kapitał i odsetki zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Rachunkowości. Moduł uwzględnia również ograniczenia w podatku VAT przy zakupie pojazdów.

 

Decyzja o zakupie Sage Symfonia ERP Środki Trwałe to dla Twojej firmy:

  • zwiększenie efektywności zarządzania majątkiem trwałym;
  • zmniejszenie ryzyka popełniania błędów, naliczanie amortyzacji jest w pełni zgodne z obowiązującymi przepisami prawa bilansowego i podatkowego;
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi procesu inwentaryzacji;
  • automatyzacja obsługi obcych środków trwałych;

Faktura Start

Sage Symfonia Start Faktura przeznaczony jest dla małej firmy handlowej i usługowej nieprowadzącej gospodarki magazynowej. Podpowiada kolejne kroki procesu fakturowania, dzięki czemu usprawnia pracę. Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Handel Start

Sage Symfonia Start Handel to program dla firm handlowych i usługowych, prowadzących magazyn. Podpowiada kolejne kroki niezbędne do wystawienia dokumentów, dzięki czemu usprawnia pracę. Wspiera zarządzanie promocjami  oraz umożliwia łatwy dostęp do niezbędnych informacji.  Bieżące aktualizacje programu dostępne w abonamencie zapewnią firmie bezpieczeństwo prawno-podatkowe.

Handel

Sage Symfonia Handel wspomaga sprzedaż w firmie. Występuje w dwóch wersjach: 

  • w wersji Sprzedaż – nie posiada obsługi magazynu
  • w wersji Sprzedaż z magazynem – posiada obsługę magazynu

Przygotowany dla firm handlowych i usługowych, rozliczających się pełną księgowością. Umożliwia elastyczne prowadzenie polityki sprzedaży wraz z systemami rabatowymi, także w firmach wielooddziałowych. Dzięki zestawowi raportów oraz zestawień magazynowych i handlowych, wspiera szybki dostęp do informacji.

Sage Symfonia Handel zapewnia obsługę płatności elektronicznych i współpracę z bankami. Dzięki współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl masz gwarancję integracji procesów biznesowych w zakresie wystawiania e-faktur i wysyłania ich do kontrahentów.

Handel ERP

Sage Symfonia ERP Handel jest modułem, który zapewni Twojej firmie kompleksową obsługę obrotu towarowego. Rozwiązanie jest elastyczne i łatwo je adaptować do potrzeb Twojej działalności. Dzięki Sage Symfonia ERP Handel realizacja przyjętej strategii w obszarze sprzedaży stanie się łatwa i intuicyjna.

 

Wybierając Sage Symfonia ERP Handel, zyskujesz:

  • maksymalne usprawnienie obsługi sprzedaży poprzez automatyzację standardowych czynności, takich jak: rejestracja zamówienia, rezerwacja czy wydanie towaru,
  • narzędzie do śledzenia, opisywania i koordynowania całego procesu biznesowego poprzez tworzenie dodatkowych powiązań między zamówieniami, fakturami, dokumentami płatności i zleceniami,
  • możliwość generowania indywidualnych zestawień i raportów z dodatkowymi kryteriami wyszukiwania, dzięki definiowaniu rozbudowanej liczby wymiarów analitycznych dla towarów, kontrahentów i pracowników.

Kadry i Płace

Sage Symfonia Kadry i Płace wspomaga zarządzanie płacami oraz danymi kadrowymi pracowników w małych i średnich firmach. Automatyzuje obliczanie płac i ewidencję czasu pracy. Zapewnia kompleksową obsługę wszystkich form zatrudnienia, w tym również umów cywilno-prawnych. Współpracuje z programem Płatnik w zakresie deklaracji ZUS, umożliwia przygotowanie dokumentów zgodnych z formatem aplikacji SODiR OffLine, minimalizuje ryzyko błędu możliwego w przypadku ręcznego wykonywania tych czynności.

Kadry i Płace ERP

Sage Symfonia ERP Kadry i Płace obejmuje całokształt zagadnień związanych z obsługą kadrowo-płacową pracownika. System pozwala na pełną ewidencję wynagrodzeń (umowy o pracę, cywilnoprawne) generowanie list płac, współpracuje z systemami bankowości elektronicznej oraz umożliwia księgowanie dokumentów w dowolnej strukturze układu kosztów. Dzięki Symfonii ERP Kadry i Płace zautomatyzujesz rozliczenia podatkowe oraz wystawianie przelewów z tytułu wynagrodzeń.

 

Wybierając Sage Symfonia ERP Kadry i Płace, zyskasz:

  • szybsze wprowadzanie korekt poprzez zaawansowany mechanizm automatycznie korygujący listy płac do poprzednich, zamkniętych okresów dla wybranej grupy pracowników.
  • jednoczesne naliczanie okresów z wielu stanowisk – dzięki temu wiele osób może swobodnie pracować w tym samym czasie,
  • naliczanie, zamykanie i otwieranie okresu wybranej grupy pracowników – szybko i bez ryzyka popełnienia błędu zmodyfikujesz, pojedynczo lub grupowo, dowolne wartości w całym systemie

e-Box

e-Box to opcja dodatkowa ułatwiająca pracę w cyfrowym świecie. Zapewnia bezpieczeństwo prawne w obszarze operacji elektronicznych oraz umożliwia obsługę e-Dokumentów i e-Deklaracji.

 

Szczegółowe informacje:

 

  • pełna obsługa procesu księgowego: od momentu wystawienia e-faktury, przez wysłanie do kontrahenta, odebranie potwierdzenia jej otrzymania, aż po dekretacje na kontach, zaksięgowanie i archiwizację
  • tworzenie  e-deklaracji podatkowej firmy oraz pracowników
  • podpisywanie i wysyłanie e-deklaracji do serwisu Ministerstwa Finansów oraz odbieranie urzędowego potwierdzenia odbioru (UPO)
  • możliwość tworzenia e-faktur sprzedaży w formacie zatwierdzonym przez instytucje rządowe
  • bezpieczne i zgodne z prawem wysyłanie e-faktur z wykorzystaniem szyfrowanych transmisji danych (SSL) we współpracy z serwisem miedzyfirmami.pl
  • odbieranie elektronicznych faktur zakupu oraz ich archiwizacja

e-Box ERP

Sage Symfonia ERP e-Box to pakiet funkcjonalności, który zapewni Tobie i Twojej firmie bezpieczeństwo w obszarze działań i operacji elektronicznych. Jego elementy umożliwią sprawną i zgodną z prawem obsługę e-dokumentów (w tym także e-faktur), e-deklaracji oraz e-przelewów.

 

Decydując się na Sage Symfonia ERP e-Box:

  • zyskasz bezpieczeństwo prawne w obszarze działań elektronicznych;
  • ograniczysz koszty związane z archiwizacją dokumentów;
  • zoptymalizujesz proces fakturowania elektronicznego;
  • zyskasz możliwość wysyłania e-deklaracji do platformy Ministerstwa Finansów;
  • skrócisz czas niezbędny do wykonania operacji elektronicznych na koncie bankowym.