Cechy produktu

Firma to żywy organizm, którego strukturę system enova365 łatwo odwzorowuje. Przedsiębiorstwo wykorzystuje zawsze 100% możliwości programu. A kiedy firma się rozwija – rośnie razem z nią. Rozszerzenie funkcjonalności jest dostępne od ręki.
enova365 to system XXI wieku – otwarty na współczesny biznes i zaawansowany technologicznie. Łączy łatwość obsługi z ogromem możliwości, które powinien oferować dobry system ERP/CRM. Wspiera nowoczesne metody zarządzania i zapewnia optymalizację procesów firmy. Pozwala planować podejmowane w firmie działania, wyznaczać pracownikom zadania oraz dokonywać bieżących analiz na podstawie unikalnych raportów i zestawień.

W miarę rozwoju przedsiębiorstwa aplikację łatwo rozbudować w odpowiedzi na nowe wymagania wobec systemu lub rosnące zatrudnienie. Moduły są wybierane spośród trzech wariantów funkcjonalnych. Platynowego dla firm dużych, o ugruntowanej pozycji na rynku, złotego dla średnich, rozwijających się przedsiębiorstw oraz srebrnego – idealnego w początkowej fazie rozwoju firmy. System może rozwijać się wraz z firmą, bez konieczności reorganizacji, wymiany i konwersji baz czy migracji danych. enova365 wnosi więc do firmy potencjał rozwojowy – dbając, by system dostosowywał się do skali biznesu, a nie firma do systemu.
enova365 to jedyny multiinterfejsowy system w Polsce , który na poziomie bazy danych, logiki biznesowej pozostaje taki sam. Użytkownik może wybrać sposób korzystania z systemu według swoich preferencji wybierając interfejs: okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy (wkrótce również komórkowy), mając gwarancję, że pracuje na tym samym systemie.
enova365 doskonale dostosowuje się do sektora w jakim działa firma. Rewelacyjnie sprawdza się w zakładach produkcyjnych, handlowych, transportowych, usługowych czy też administracji publicznej oraz outsourcingu.
Wygląd oraz obsługa interfejsu dostosowywane są do preferencji użytkownika. Przekłada się to na komfort pracy, a co za tym idzie na wyższą efektywność pracownika.
Aplikacja należy do jednego z najnowszych systemów korzystających z procesów zautomatyzowanych i pół-zautomatyzowanych. Pozwala to na zmniejszenie nakładów pracy we wprowadzaniu danych, tym samym eliminując błędy nierzadko występujące w standardowych systemach opierających się o pełną ingerencję w każdy element działań.
Dzięki wbudowanej bazie wiedzy można dostosować system do panujących już w przedsiębiorstwie schematów pracy i procedur. Możliwe jest przydzielanie obowiązków oraz bezpośrednie zapisywanie danych w systemie co z kolei chroni firmę przed odpływem wiedzy i pozwala budować przewagę konkurencyjną.
Niewątpliwym atutem najnowszych rozwiązań jest również tworzenie rozmaitych raportów I analiz – np. Raportów do GUS lub Jednolitych plików kontrolnych.